Gastenboek
Dank jullie wel voor het vertrouwen. Een grote groep, veel kinderen, veel plezier! Het huis doet het fantastisch, wat een heerlijkheid en wat een mooi gebied. Wij hebben genoten! -13 februari 2017-
Familie van Toorenburg (Jesse, Lasse, Lynn en Tjeerd)
Bedankt dat we in jullie mooie blokhut mochten verblijven. We hebben heerlijk gewandeld met de hond en alle weersomstandigheden meegemaakt: sneeuw, ijzel, ijzige wind, regen, zon en kou. Wat was het binnen heerlijk warm en knus! Zeker tot een volgende keer... - 25 januari 2017 -
Jan en Marion
- ‹ vorige
- Pagina 2 van de 2
